Oбавештење o достави рачуна путем електронске поште
(„e-рачун“)
У циљу унапређења пословног процеса доставе рачуна за услугу грејања, чинећи услугу бржом и лакше доступном за кориснике услуге грејања JKP,,Градска топлана,, Пирот је омогућила нову услугу бесплатне доставе Е-рачуна у дигиталном облику путем електронске поште (e-mail).
Oвај начин доставе рачуна доступан је свим корисницима, новим и постојећим, без обзира да ли је реч о физичким и правним корисницима.
E–рачун се доставља корисницима за комуналну услугу испоруке топлотне енергије сваког месеца.
Достава рачуна путем електронске поште (e-maila), се активира на ЗАХТЕВ корисника. Попуњавајући ЗАХТЕВ за доставу рачуна путем електронске поште, корисник се опредељује за овакав начин доставе и исти ће бити у примени све док се корисник не изјасни другачије.
Корисницима услуге, који су дали сагласност за доставу рачуна путем електронске поште, JKP,,Градска топлана,, Пирот, вршиће доставу рачуна у штампаној форми закључно са рачуном за месец септембар (09) 2022.године и у штампаној форми.
Корисник може извршити уплату фактурисаног рачуна на основу рачуна добијеног електронским путем,на исти начин као и са рачуном добијеним путем класичне поште у штампаној форми.
Предности електронског рачуна у односу на рачун добијен у штампаној форми су :
– Сигурност рачуна и идентичност штампаној форми рачуна;
– Могућност архивирања рачуна у дигиталном облику на рачунару корисника;
– Заштита животне средине;
Да би се активирала ова нова услуга ,потребно је да попуните ЗАХТЕВ за доставу рачуна путем електронске поште који можете преузети у наставку:
или попунити Захтев лично у Управној згради ЈКП,,Градска топлана, Пирот у ул.Нишавска бр. 11. у Пироту .
Уз попуњен захтев неопходно је да понесете и документ о идентификацији ( лична карта ) и копију једног рачуна. Документацију, попуњен захтев можете доставити и електронским путем у PDF-формату са скенираном потребном документацијом на е–mejl– toplanapirot@gmail.com.
ЈКП,,Градска топлана,, Пирот